Dietetyczny hamburger

Obiad stanowi kolejny ważny posiłek dnia. Dostarcza on bowiem odpowiednią dawkę glukozy, która jest niezbędna dla prawidłowej pracy mózgu. Co więcej, zadbaj o to, aby w tym posiłku dostarczyć do swojego organizmu wszystkie składniki odżywcze, tj. białko, tłuszcze oraz węglowodany.

Przepis na dietetyczne hamburgery

SKŁADNIKI:

  • duży kalafior
  • jajko
  • dodatki wg uznania (papryka, pomidor, ogórek, kapusta, szynka itp.)
  • przyprawy

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Widelcem drobno rozdrobnij surowego kalafiora, a następnie ugotuj go na parze. Gdy kalafior już się ugotuje odsącz z niego wodę, a następnie pomieszaj go z jajkiem i stwórz dwa placki. Wyłóż je na blasze, uprzednio wyłożonej papierem do pieczenia. Rozgrzej piekarnik do temperatury 180 stopni, a następnie włóż do niego placki na około 15-20 minut. Na placek nałóż wszystkie wybrane przez Ciebie dodatki i przykryj je drugim plackiem.

Takie danie ma około 270 kcal, jest niesamowicie sycące, pełnowartościowe i naprawdę przepyszne!
Życzymy smacznego !

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s